Subject: FW: Võrdõiguslikkuse keerulisest tänapäeva ühiskonnas: soorollipõhine võrdsus
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 08:46:59 +0200

Tere,

Edastame vastavalt kuuluvusele Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile 
vastamiseks Sotsiaalministeeriumile saadetud pöördumise.

Lugupidamisega

Dokumendihaldus

Sotsiaalministeerium

From: Cerlin Pesti <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 16, 2025 8:42 AM
To: [email-masked]
Subject: Re: Võrdõiguslikkuse keerulisest tänapäeva ühiskonnas: 
soorollipõhine võrdsus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Otsin kedagi Sotsiaalministeeriumist, kes oleks valmis meie (Bolt Technology 
OÜ) töötajatele rääkima soorollidest tööturul. Kuna oleme tehnoloogia 
organisatsioon, huvitavad 
<https://www.sm.ee/sites/default/files/documents/2022-06/Klaasseinad%20ja%20klaaslagi%20Eesti%20IKT-s%20-%20m%C3%BCksud%20naiste%20osakaalu%20suurendamiseks%20IKT%20valdkonnas%20hariduses%20ja%20t%C3%B6%C3%B6turul%20-%20l%C3%B5pparuanne.pdf> 
meid eriti selle uuringu tulemused.

Kas Teil on palun võimalus mind suunata kellegi poole?

Saatsin alloleva kirja juba uuringu tellinud Helen Biinile, kuid arvatavasti 
panin tema e-posti aadressi valesti, mistõttu kiri tuli mulle tagasi.

Kõike paremat soovides

Cerlin Pesti

People Business Partner | Estonia

(+372) 525 9702

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

blog.bolt.eu <http://blog.bolt.eu/>

 <https://bolt.eu/>

Loodan, et oled kätte saadav sellel e-posti aadressil.

Pöördun Sinu poole seoses uuringuga, mida lugesin (Naised 
<https://www.sm.ee/sites/default/files/documents/2022-06/Klaasseinad%20ja%20klaaslagi%20Eesti%20IKT-s%20-%20m%C3%BCksud%20naiste%20osakaalu%20suurendamiseks%20IKT%20valdkonnas%20hariduses%20ja%20t%C3%B6%C3%B6turul%20-%20l%C3%B5pparuanne.pdf> 
IKTs).
Tõmban Bolt OÜs käima Women in Tech initsiatiivi, mistõttu antud uuring oli 
väga hea lugemine.

Seoses sellega tekkis aga mõte, et oleks hea jagada Bolt Women in Tech 
võrgustiku liikmetele infot, et millised takistused on ühiskonnas "võrdsema 
ühiskonna" loomisel - et miks on vähem meesõpetajaid ja miks on vähem naisi 
IKTs. Rääkida ühiskonna arhetüüpidest laiemalt ning sellega seotult siis 
spetsiifilisemalt IKT sektori väljakutsetest naistele.

Meil on 21.02 kell 11-12 planeeritud online üritus, kus antud teemat 
lahkame. Väga hea oleks saada välisesineja, kes seda teemat meil 
professionaalsest vaatenurgast lahkab. Ja nii viis mõte selle uuringu 
(Naised IKTs) läbiviijateni, eriti Sinuni, kellel kindlasti on laiem pilt 
terviklikuna ühiskonnast.

Siit küsimus, et kas oleksid nõus ja saaksid meile teha ca 15 mintulise 
ettekande teemal "Mis takistab ühiskonnas soolist võrdsust erinevates 
töörollides? Millised on konkreetsed väljakutsed naistele IKT valdkonnas ja 
kuidas saavad nad nendega kõige paremini ise toime tulla?" (pealkirja võib 
veel muuta)? Toimumiskoht siis zoom.com <http://zoom.com> , kuupäev 21.02 ja 
kellaaeg 11-12.

Kuna seltskond on meil rahvusvaheline ja erinevatest riikidest, siis 
ettekanne peaks olema inglise keeles (Pealkiri siis "What hinders gender 
equality in different work roles in society? What are the specific 
challenges for women in the ICT field, and how can they best cope with 
them?". Lisaks oleks siis mõttekoht, et kas ettekandja saaks rääkida 
laiemalt kui Eesti, või pigem Eesti-põhiselt (meil on osalejaid Rumeeniast, 
Poolast, Saksamaalt, Aafrikast jne).

Kuidas tundub? Kas oleksid valmis oma ekspert-vaadet sel teemal jagama?

Ikka head!

Cerlin Pesti

People Business Partner | Estonia

(+372) 525 9702

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

blog.bolt.eu <http://blog.bolt.eu>

 <https://bolt.eu/>