Subject: Kutse küberturvalisuse seaduse (NIS2) muutmise tutvustusseminarile
From: "rsvp - JUSTDIGI" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Thu, 9 Jan 2025 15:41:31 +0200

Tere

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium saatis avalikule
kooskõlastusringile eelnõu, mis on osa Euroopa Liidu plaanist ühtlustada
küberturvalisusele seatavad nõuded (küberturvalisuse 2. direktiiv ehk NIS2
direktiiv). Alates 1. jaanuarist 2025 tegeleb selle eelnõu koostamisega
Justiits- ja Digiministeeriumis olev riikliku küberturvalisuse talitus.
Eelnõu eesmärk on aidata kaasa küberturvalisuse ühtlaselt kõrge taseme
saavutamisele kogu Euroopa Liidus, et parandada siseturu toimimist.

Kutsume kõiki partnerid ja huvigruppe küberturvalisuse seaduse ja teiste
seaduste muutmise seaduse eelnõu tutvustusseminarile (kärajatele), kus
esitame ülevaate kavandatavatest seadusemuudatustest ning pakume võimalust
arutleda ja jagada oma tagasisidet eelnõule. Seetõttu kutsume juba praegu
tutvuma (kui seda pole juba tehtud) eelnõude infosüsteemis oleva eelnõu,
seletuskirja ja viimaste lisadega (link allpool).

Ürituste toimumisajad ja kohad:
Tartu: 22. jaanuar 2025, kell 13–15, V Spa, Riia tn 2.
RTIPi kasutajana Tartus osalemiseks vajuta siia: RTIP
<https://www.riigitootaja.ee/rtip-client/secure/app/#/trainings.details/14
6415/mainReadonly>
RTIPi-välise kasutajana Tartus osalemiseks vajuta siia: RTIP PUBLIC
<https://www.riigitootaja.ee/rtip-public/trainings/details/63775.146415>

Tallinn: 23. jaanuar 2025, kell 13–15, TalTech Mektory, Raja tn 15.
RTIPi kasutajana Tallinnas osalemiseks vajuta siia: RTIP
<https://www.riigitootaja.ee/rtip-client/secure/app/#/trainings.details/14
6411/mainReadonly>
RTIPi-välise kasutajana Tallinnas osalemiseks vajuta siia: RTIP PUBLIC
<https://www.riigitootaja.ee/rtip-public/trainings/details/63775.146411>

Osalemiseks palun ennast registreerida hiljemalt 20. jaanuaril. Kohapeal
toimub salvestus, mida on hiljem võimalik järele vaadata. Otseülekannet ei
toimu.

Eelnõu ja seletuskiri on leitav eelnõude infosüsteemis: Küberturvalisuse
seaduse ja teiste seaduste
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/c774c2e2-0c3e-4137-b24b-b4
9d1249f326#iTp8S0dP>  muutmise seadus (küberturvalisuse 2. direktiivi
ülevõtmine) – EIS. Justiits- ja Digiministeerium ootab eelnõule
tagasisidet kuni 31. jaanuar 2025.