Subject: [Possible Malware Fraud]Webdesktop: Välisesinduste töökoha maksumused 2025. aastaks
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "HM", "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "kapo.info", <[email-masked]>, "Riigikantselei", <[email-masked]>, "Eesti Teadusagentuur", <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Dec 2024 15:10:01 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  _____

WARNING: Your email security system has determined the message below may be 
a potential threat.

It may trick victims into clicking a link and downloading malware. Do not 
open suspicious links.

If you do not know the sender or cannot verify the integrity of the message, 
please do not respond or click on links in the message. Depending on the 
security settings, clickable URLs may have been modified to provide 
additional security.

  _____

Tere.

Edastan uuesti Välisministeeriumi kantsleri käskkirja nr 1-3/224 (KK224) 
koos seletuskirjaga. 27.11.2024 käskkirja edastamisel ei läinud seletuskiri 
kaasa.

Lugupidamisega
-- 
Ülle Hanniste
[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.