Subject: Pöördumise edastamine
From: "Sandra Metste" <[email-masked]>
To: "Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium" <[email-masked]>, "Kliimaministeerium" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 14:53:24 +0200

Asja viide: 24-01917

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Kliimaministeerium

 Edastame Riigikantseleisse saabunud pöördumise.

 Lugupidamisega

Riigikantselei
Rahukohtu 3 | 15161 Tallinn
 <http://www.riigikantselei.ee/> www.riigikantselei.ee |
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

__________________________________________________________________

Tere,

Kirjutan Tartu Teaduspargist seoses droonisektori arendustegevustega
Tartus.

Nimelt valmistame me ette materjale avalikuks hankeks, et testida
pilootprojekti raames droonikaamerate kasutust Tartu ehitusjärelvalve
tarbeks haldusmenetluses.

Seoses sellega toimub meil 10 Detsembril Drooniseminar, kus ühe teemana
toimub ka andmekasutuse paneel droonipiltidele haldusmenetluses (
<https://lu.ma/yjeb96qv> https://lu.ma/yjeb96qv).

Minu küsimus oleks - kas käesolevalt on ette valmistamisel regulatsioone,
mis antud teenuse pakkumisel ning avaliku hanke ettevalmistamisel oleksid
relevantsed ning kust võiks täpsemat informatsiooni selle kohta leida?

Lugupidamisega,
Kadri Bussov
Mehitamata Lennunduse valdkonna juht ja NATO DIANA Kiirendi Projektijuht |
Lead of Unmanned Aerial Mobility and Project Manager for the NATO DIANA
Accelerator
+372 534 79033
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.teaduspark.ee> http://www.teaduspark.ee