Subject: Webdesktop: Ametlik kiri - rikkumismenetlus 2024/0267
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Merle Järve
Cc: Käddi Tammiku, "Age Inkinen", <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 13:10:01 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Reg. number: 15.3-4/7437-1
Reg. kuupäev: 28.11.2024

Tere

Edastan Euroopa Komisjoni Eesti Vabariigile adresseeritud ametliku kirja, 
milles juhitakse tähelepanu, et Eesti ei ole komisjoni teavitanud Euroopa 
Parlamendi ja nõukogu direktiivi (EL) 2022/2555, 14. detsember 2022, mis 
käsitleb meetmeid, millega tagada küberturvalisuse ühtlaselt kõrge tase kogu 
liidus, ja millega muudetakse määrust (EL) nr 910/2014 ja direktiivi (EL) 
2018/1972 ning tunnistatakse kehtetuks direktiiv (EL) 2016/1148 
(küberturvalisuse 2. direktiiv), ülevõtmisest Eesti õigusesse 
(rikkumismenetlus 2024/0267).

Palun edastage oma seisukoht komisjoni etteheidete osas hiljemalt 19. 
detsembriks 2024 aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Katre Jaakson
EL õiguse büroo
[email-masked]