Subject: Teavitus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 16:13:40 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lüganuse valla Varja tuulikupargi planeeringuala nr 1, planeeringuala nr 2
ja planeeringuala nr 3 detailplaneeringute ja keskkonnamõju strateegilise
hindamise aruande eelnõu avalike väljapanekute tulemuste avalikud arutelud

Lüganuse Vallavalitsus teatab planeerimisseaduse § 82 lõike 8 ja § 83
lõike 2  alusel Lüganuse valla Varja tuulikupargi planeeringuala nr 1,
planeeringuala nr 2 ja planeeringuala nr 3 detailplaneeringute (DP) ja
keskkonnamõju strateegilise hindamise aruande eelnõu avalike väljapanekute
tulemustest ja avalike arutelude toimumisest.

Avalike väljapanekute tulemuste avalikud arutelud toimuvad 12.12.2024:

*     Varja tuulikupargi planeeringuala nr 1 DP: kell 11.00 Sonda
Rahvamajas aadressil Lembitu 9, Sonda alevik

*     Varja tuulikupargi planeeringuala nr 2 DP: kell 13.00 Lüganuse
Rahvamajas aadressil Lüganuse tee 25, Lüganuse alevik

*     Varja tuulikupargi planeeringuala nr 3 DP: kell 15.00 Lüganuse
Rahvamajas aadressil Lüganuse tee 25, Lüganuse alevik

*     Varja tuulikupargi planeeringuala nr 1, nr 2 ja nr 3 DP-d: kell
17.00 Kiviõli Rahvamajas aadressil Rahvamaja 2, Kiviõli linn

Avalike väljapanekute ajal kirjalikult esitatud arvamused ja nende kohta
planeeringu koostamise korraldaja poolt antud põhjendatud seisukohad
avalikustatakse hiljemalt 28.11.2024 Lüganuse valla veebilehel
<https://www.lyganuse.ee/detailplaneeringud>
https://www.lyganuse.ee/detailplaneeringud.

Lugupidamisega

Dmitri Dmitrijev

vallavanem

Liisa Maria Mihhailov

5883 4908,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]