Subject: Infopäring sanktsioonide kohta
From: "Kai Koks" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 14:54:19 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen finants- ja õigusajakirja RUP toimetaja Kai Koks.
Meil ilmus ajakirja oktoobrinumber Hannes Umborgi artikkel sanktsioonide 
kohta Venemaa ja Valgevene suhtes.

Ajakirja RUP lugeja esitas küsimuse: kas Venemaale kehtestatud sanktsioonide 
nimistus on ka keeld osutada raamatupidamis- ja audiitorteenust?

Võimaluse korral soovib ta koopiat algdokumendist, et täpset sõnastust lahti 
mõtestada.

Kas te saate sellele küsimusele esimesel võimalusel vastata?

Lugupidamisega

Kai Koks
toimetaja
+372 5627 5240
[email-masked]

Finants- ja õigusajakiri RUP

Litau Büroo OÜ
Tatari 25
Tallinn 10116
https://rup.ee/

Käesolevas e-kirjas ja selle lisades kajastatud informatsioon on 
konfidentsiaalne, mis on mõeldud kasutamiseks üksnes e-kirja adressaatidele. 
Selle e-kirja kasutamine, sh kopeerimine, avaldamine või levitamine, on 
lubatud üksnes saatja eelneval nõusolekul. Kui Te ei ole selle e-kirja 
adressaat, palume Teile ekslikult saadetud e-kirjast viivitamata e-posti 
teel teavitada saatjat ning kustutada saadud e-kiri ja selle lisad oma 
arvutisüsteemist.