Subject: Saldoteatis 31.10.24 Delfi Meedia AS
From: "Kai Vooglaid" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 12:02:09 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea MAJANDUS- JA KOMMUNIKATSIOONIMINISTEERIUM,

Käesolevaga teatame Teile, et meie raamatupidamise andmetel oli seisuga
31.10.24 Teie võlgnevus meile:

3 046,34 EUR

Täpsema informatsiooni leiate manusest.

Palume kontrollida saldo õigsust ja tagastada allkirjastatud saldokinnitus
hiljemalt 30.11.24.

Tähtajaks mitteteatamisel loeme saldo Teie poolt aktsepteerituks.

Erinevuste korral Teie raamatupidamisandmetega palume saata Teiepoolne
detailne väljavõte ja selgitused erinevuste kohta.

Lugupidamisega,

Delfi Meedia AS

Kai Vooglaid

Raamatupidaja

[email-masked]