Subject: KUM teadusnõukoja liikme nimetamine
From: Viivian Jõemets <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Külliki Tafel-Viia
Date: Fri, 15 Nov 2024 14:23:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud koostööpartner

Kultuuriministeerium moodustab teadusnõukoja ja palub nimetada Majandus-
ja Kommunikatsiooniministeeriumi esindaja Kultuuriministeeriumi
teadusnõukoja liikmeks.

Kultuuriministri käskkiri lisatud manusesse.

Lugupidamisega

Viivian Jõemets PhD

Teadusnõunik

Kultuuriministeerium

Suur-Karja 23 Tallinn

Tel +372 56 997 410

[email-masked]

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.