Subject: FW: Toetuskiri projektile
From: "Eugen Kokin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 11:25:14 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

From: Eugen Kokin
Sent: Wednesday, November 6, 2024 8:04 PM
To: [email-masked]
Subject: Toetuskiri projektile

Tere!

Minu nimi on Eugen Kokin ja osalen projekti “Empowering Innovative SMEs to
provide Smart Technologies for European Dairy Farmers — SmartDairyTech”
taotluse koostamisel Eesti Maaülikooli, kui projekti partneri, esindajana,
projekti Ülikooli poolse vastutava täitjana.

Projekti taotlus esitatakse ERDF Interregional Innovation Investments (I3)
Instrument, Capacity Building Strand 2b under the Interregional Innovation
Investments (I3) Instrument (I3-2023-CAP2b) raames.
Rahastamine toimub EISMEA (European Innovation Council and SMEs Executive
Agency) kaudu, kus on selleks eraldatud eelarve. Projekti koordinaator
saab grandi EISMEA-lt ning jaotab selle projekti partnerite vahel.
Rahvuslikud ametkonnad ei ole rahastamisega seotud, erinevalt nt ERA-Net
olukorrast.
Projekti taotluse reeglistiku kohaselt, on vajalik Eesti S3 regionaalse
ametkonna kinnitus meie osalemisega nõusoleku kohta.

Saadan Teile minule edastaud vastava vormi, millele loodan saada Teie
kinnitust.
Saadan ka projekti lühikirjelduse.
Eesti Maaülikooli ülesanne projektis on osaleda nelja töögrupi töös (kokku
on neid viis) kahe aasta jooksul ja meil on väga oluline roll täita, kui
ülemineku staadiumis oleval riigil, mille olukorda iseloomustavad andmed
on väga olulised kogu projekti läbiviimiseks.

Lugupidamisega,

Eugen Kokin

Dotsent, DSc
Energiakasutuse õppetool
Metsnduse ja inseneeria instituut
Eesti Maaülikool

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Tel.: +372 5530453