Subject: Energiatõhususe direktiivist tulenev teavitamise kohustus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 09:54:46 +0200

Jaana Hanikat

Greenergy Data Centers [email-masked]

Tere,

Majandus - ja Kommunikatsiooniministeerium edastas (kiri  3-4/2489-1) Teie
päringu Kliimaministeeriumi, mis puudutas energiatõhususe direktiivist
tulenevast teavitamiskohusest andmekeskustele.

Energiatõhususe direktiivi võtab hetkel üle Kliimaminisisteerium ning
kontaktpunkt jääb hetkel samuti Kliimaministeeriumi.

Mis puudutab teatviuskohustust ja mis andmeid tuleb esitada, siis plaanime
detsembri algul teha väikese info seminari koostöös Infotehnoloogia ja
Telekommunikatsiooni liiduga.

Saadame selle kohta varsti täpsemat infot.

Täiendavate küsimuste korral palun võtta ühendust.

Lugupidamisega

Riina Tamm

Energiatõhususe valdkonnajuht

Kliimaministeerium ringmajanduse osakond

[email-masked]