Subject: vastavalt "Töötervishoidu ja -ohutust väärtustava töökeskkonna arendamine " TATi 2025. aasta tegevuste kirjeldus ja eelarve kulukohtade kaupa
From: Tööinspektsioon <[email-masked]>
To: "Pille Penk", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 08:35:06 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadame vastavalt "Töötervishoidu ja -ohutust väärtustava töökeskkonna 
arendamine " toetuse andmise tingimuste punktile 7.1.1 2025. aasta tegevuste 
kirjelduse ja eelarve kulukohtade kaupa.

Lugupidamisega
Kadri Kivimets-Lohu
Tööinspektsioon
EL SF projektijuht

-- 
Lugupidamisega

Kadri Kivimets-Lohu
Euroopa Liidu struktuurfondide projektijuht
Tööinspektsioon
--------------------------------------
[email-masked]
5565 2263

www.ti.ee
iseteenindus.ti.ee

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused.