Subject: ESF 21+ 2024.a muudatus
From: Tööinspektsioon <[email-masked]>
To: "Pille Penk", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 16:25:08 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadame Euroopa Sotsiaalfondi+ (ESF+) toetuse andmise tingimused (TAT) 
„Töötervishoidu ja -ohutust väärtustava töökeskkonna arendamine 2021–2027“ 
2024.aasta eelarve seletuskirja muudatuse kooskõlastamiseks. Muudetud on 
otsese personalikulu punktides 1.2.1 TAT palgalisi ametikohti ning 
sisutegevuste osas on tehtud muudatusi punktis 1.2.2.1 ja 1.2.2.2.
Kinnitame, et TAT kogutoetuse summa ei muutu ning kinnitatud eelarve 
kuluridasid ei muudeta ühe kalendriaasta jooksul kumulatiivselt rohkem kui 
15%.

Lugupidamisega
Kadri Kivimets-Lohu
Tööinspektsioon
EL SF projektijuht

-- 
Lugupidamisega

Kadri Kivimets-Lohu
Euroopa Liidu struktuurfondide projektijuht
Tööinspektsioon
--------------------------------------
[email-masked]
5565 2263

www.ti.ee
iseteenindus.ti.ee

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused.