Subject: KUTSE – Tööandjate rahulolu uuring (id83649)
From: "Turu-uuringute AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Oct 2024 20:53:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea tööandja

Turu-uuringute AS viib Eesti Töötukassa  (edaspidi töötukassa) tellimusel 
läbi uuringut tööandjate rahulolu kohta töötukassa teenustega. Selleks 
palume Teil täita järgnev küsimustik. Ankeedi täitmine võtab aega alla 10 
minuti. Palun vastake sellele küsimustikule 3 tööpäeva jooksul.

Küsimustiku saatsime Teile, sest olete 2024. aastal kasutanud vähemalt ühte 
töötukassa teenust tööandjale või olete oma valdkonnas oluline tööandja. Kui 
Teie ei ole värbamise vms teemaga kokku puutunud, siis palun saatke link 
küsimustikule oma kolleegile edasi.

Ankeet on anonüümne, Teie vastuseid analüüsitakse statistiliselt koos teiste 
tööandjate vastustega.

KÜSIMUSTIK AVANEB SIIT: https://v.turu-uuringute.ee/c/shpw?lang=et

Teid ette tänades

Eesti Töötukassa

Kui Te ei soovi antud uuringus osaleda, klikkige palun alloleval lingil:

https://v.turu-uuringute.ee/r/shpw?lang=et