Subject: Õiglase Ülemineku Fondi tegevusest
From: Anastassia Kovalenko-Kõlvart <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Anu Kärtner <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 17:34:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Korruptsioonivastane erikomisjon peab oluliseks Õiglase Ülemineku Fondi 
tegevust ja soovib tutvuda toetuste taotluste menetlemise reeglistikuga.

Meedias pöörati tähelepanu Riigikogu liikme Tarmo Tammele, kes ettevõtjana 
sai Õiglase Ülemineku Fondist 5,9 miljonit eurot puidutööstuse rajamiseks 
Ida-Virumaale. ERR.ee avaldatud artiklis toodi välja, et esialgsete 
tingimuste korral ei oleks T. Tammele kuuluv osaühing Ishaya toetusteks 
kvalifitseerunud.

Eeltoodust tulenevalt ootame teavet selle kohta kuidas kujunes otsus 
leevendada fondi tingimusi. Kes on osalenud selle otsuse kujunemisel ning 
kas ja millised lobikohtumised on selle teemaga seoses MKM poolt 
registreeritud?

Ootame vastust 4. novembriks 2024.

Lugupidamisega

Anastassia Kovalenko-Kõlvart

Korruptsioonivastase erikomisjoni esimees