Subject: Webdesktop: Liikmesriikide toetus oma riiklikele akrediteerimisasutustele.
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 11:50:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame.

Reg. number: 10.2-11/1115
Reg. kuupäev: 21.10.2024
Sisu: Liikmesriikide toetus oma riiklikele akrediteerimisasutustele
vastavalt määrusele (EÜ) nr 765/2008, milles sätestatakse
akrediteerimise nõuded

Support of the Member States to their National Accreditation Bodies 
according to Regulation (EC) No 765/2008 setting out the requirements for 
accreditation

Parimat

Raili Lillemets
Sekretär
Eesti alaline esindus Euroopa Liidu juures