Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne topeltrahastamise kohta
From: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 18:09:35 +0300

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Annemie Turtelboomi juhtimisel koostatud eriaruanne 22/2024: 
„Topeltrahastamine ELi eelarvest – kontrollisüsteemides puuduvad olulised 
elemendid, et leevendada suurenenud riski, mis tuleneb taaste- ja 
vastupidavusrahastu kuludega sidumata rahastamismudelist“.

Suureneb oht, et ELi rahaga võidakse toetada sama meedet kaks korda. See on 
aruandes tehtud murettekitav järeldus. ELi pandeemiajärgse taastumise 
programmist antava toetuse maht on enneolematult suur. Toetatavad meetmed 
võivad aga osaliselt kattuda ELi tavapärasest eelarvest jagatava 
rahastamisega. Seejuures kasutatakse esimest korda laialdaselt uut 
rahastamismehhanismi, mis ei põhine tegelikult kantud kuludel. Praegused 
kontrollimehhanismid ei ole aga piisavad, et suuremat topeltrahastamise 
riski asjakohaselt maandada.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2024-22>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .