Subject: RE: Ettepanek KüTS muutmiseks
From: "Reet Laidoja" <[email-masked]>
To: "Margit Juhkam", <[email-masked]>
Cc: "juhatus" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 09:39:18 +0300

Tere,

Aitäh info eest!

Oleme jätkuvasti vastuse ootel. Millal võiksime Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeriumilt vastust oodata?

Lugupidamisega Reet Laidoja

Eesti Perearstide Seltsi juhatuse liige

From: Margit Juhkam <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 17, 2024 9:36 AM
To: Reet Laidoja <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: RE: Ettepanek KüTS muutmiseks

Tere

Täname kirja eest, mille olete saatnud nüüd laiemale ringile, sest juunis
saadetud ettepankutele KüTSi muutmiseks ei ole te veel vastust saanud.
Saajate hulgas on ka sel korral Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium,
kes on õige adressaat sellele pöördumisele vastama.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi esindajalt saadud info järgi on
nad kirjale vastust koostamas.

Tervitades

Margit Juhkam

juhtaja

õigusloome korralduse talitus

õiguspoliitika osakond

Justiitsministeerium

From: Reet Laidoja < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, September 13, 2024 4:44 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked];  <mailto:[email-masked]> [email-masked];
Justiitsministeerium; Guido Pääsuke <=?utf-8?Q?Guido_P=C3=A4=C3=A4suke?=>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked];
Nele Labi; juhatus < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: FW: Ettepanek KüTS muutmiseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan korduvalt juunis majandus-ja kommunikatsiooniministeeriumile
saadetud Eesti Perearstide Seltsi, Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste Liidu
ning Tervisekassa ühispöördumise ettepanekutega KüTS muudatusteks. Juunis
esitatud pöördumisele me pole vastust saanud.

Kuna vahepeal on ministeeriumide vastutusalades toimunud muudatused, siis
laiendan saajate ringi.

Praeguse KÜTS alusel peaksid paljud perearstikeskused tellima endale
küberturvalisuse auditi, mille tähtajaks on 2025.a. lõpp.

Oleme mures nende audititega kaasneva finants- ja ka halduskoormuse
pärast, sest vahendeid meile nende tellimiseks pole ette nähtud.

Täpsemad seisukohad on toodud juuresolevas pöördumises.

Lugupidamisgea Reet Laidoja

Eesti Perearstide seltsi juhatuse liige

From: Reet Laidoja via EPS Juhatus < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, June 27, 2024 5:32 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; Guido Pääsuke - MKM <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked];
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; Anniki Lai < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]> [email-masked];
<mailto:[email-masked]> [email-masked];
<mailto:[email-masked]> [email-masked];  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; Eero Merilind <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: [EPS juhatus] Ettepanek KüTS muutmiseks

Tere,

Edastan Eesti Perearstide Seltsi, Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste Liidu
ning Tervisekassa ühispöördumise ettepanekutega KüTS muudatusteks.

Lugupidamisega Reet Laidoja

Eesti Perearstide Seltsi juhatuse liige

_________________________
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud Eesti
Perearstide Seltsi juhatusele kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada.