Subject: RHR töös esines täna tõrkeid
From: "Kaire Sokolov" <[email-masked]>
To: "RAM Riigihangete register"
Date: Fri, 27 Sep 2024 09:55:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud hankija!

Riigihangete registri andmetel on Teie korraldatud hankes täna
taotluste/pakkumuste esitamise tähtpäev.

Anname teada, et riigihangete register ei olnud täna kauem kui 15 minutit
töökorras!

Vastavalt RHS § 81 lõikele 2 kui pakkumusi või taotlusi saab esitada
üksnes elektrooniliselt ning pakkumuste ja taotluste esitamise
elektrooniline süsteem ei ole olnud töökorras kauem kui 15 minutit korraga
kaheksa tunni jooksul enne pakkumuste või taotluste esitamise tähtpäeva
saabumist, peatub riigihanke menetlus automaatselt ja pakkumuste või
taotluste esitamise tähtpäev ei saabu.

Eeldusel, et pakkumusi või taotlusi ei ole avatud, pikendab hankija
elektroonilise süsteemi töö taastumise järel pakkumuste või taotluste
esitamise tähtaega mõistliku aja võrra ning teavitab taotlejaid ja
hankijale teadaolevaid riigihankest huvitatud ettevõtjaid tähtaja
pikendamisest hanketeadet muutmata. Pikendatud tähtaeg ei või olla lühem
kui üks päev tähtaja pikendamise kohta teate saatmisest arvates (RHS § 81
lg 3).

NB! Mitte mingil juhul ei tohi alustada taotluste või pakkumuste avamist.

Juba praegu saab hankija hanke töölaualt algatada tegevuse „Tähtaja
edasilükkamine registri tehnilise tõrke tõttu“.

TÄHELEPANU!  Tulenevalt tsiviilseadustiku üldosa seaduse § 135 lõikest 1
saab pakkumuste esitamise tähtpäeva määrata ülejärgmiseks päevaks, näiteks
kui tähtaja pikendamisest teavitada 1. juunil, siis uus tähtpäev võib olla
3. juuni. Pakkumuste või taotluste esitamise tähtpäeva võib määrata üksnes
tööpäevale ajavahemikule kella 9.00 kuni 16.00 (RHS § 92 lg 2).

NB! Väikehankes või minikonkursis on esitamise tähtpäeva edasilükkamine
soovituslik!

NB! Kui taotlused või pakkumused on avatud, ei ole võimalik tähtpäeva
edasi lükata ja hankemenetlus tuleb kehtetuks tunnistada.

Vabandame ebamugavuste pärast.

Küsimuste korral abistab registri kasutajatugi tel: 611 3693, e-post:
<mailto:[email-masked]> [email-masked] .

Lugupidamisega

Riigihangete registri kasutajatugi

Riigi Tugiteenuste Keskus
tel +372 611 3693
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://riigihanked.riik.ee/> https://riigihanked.riik.ee

 <http://www.rtk.ee/> www.rtk.ee | Lõkke 4, 10122 Tallinn

  <https://www.rtk.ee/sites/default/files/RTK-mailijalus-173x71.jpg>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.