Subject: Väärtpaberituru seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus
From: "Marit Maidla" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 20:33:55 +0300

Tere!

Annan teada, et Rahandusministeerium on Justiitsministeeriumile
kooskõlastamiseks saatnud väärtpaberituru seaduse muutmise ja sellega
seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu, mis on leitav eelnõude
infosüsteemist:
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/ba25d7d0-bec9-4b35-afdb-d6
1dd30f852c>
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/ba25d7d0-bec9-4b35-afdb-d61
dd30f852c

Kõike head!

Marit Maidla

Finantsteenuste poliitika osakond

Rahandusministeerium

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.