Subject: Arvamus kollektiivse töötüli lahendamise seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõule
From: Tööinspektsioon <[email-masked]>
To: "Maria-Helena Rahumets", <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 11:30:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Meie 18.09.2024 nr 1.1-7/1792-1

Tere

Tööinspektsioon edastab arvamus kollektiivse töötüli lahendamise seaduse 
muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõule.

Lugupidamisega

Tiina Laaniste
dokumendihalduse spetsialist
Tööinspektsioon
--------------------------------------
[email-masked]
626 9400

www.ti.ee
iseteenindus.ti.ee

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused.
Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud
  <https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/austame_erinevusi/austame_erinevusi_logo_sinine.png> 
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/kaugtoo-tegija.png> 
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/hr_awards_2022_badges/Aasta_HR_Sober.png> 
<http://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/s22-parima-kasutajakogemusega-teenus_02.png> 
<https://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/peaasi_ee_margis_PRONKS.png>
Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused. Aitäh.