Subject: Kliimakindla majanduse seaduse eelnõu tagasiside
From: Tõnis Vare <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Jaanus Uiga" <[email-masked]>, "Kaspar Peek"
Date: Thu, 5 Sep 2024 13:32:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Eesti Elektritööstuse Liit edastab tagasiside ja kommentaarid kliimakindla 
majanduse seaduse eelnõule. Võimalusel tuleks antud eelnõu teksti ja sisu 
korrigeerida ning jõustumist edasi lükata ülejärgmise aasta algusesse.

Tervitades,

Tõnis Vare
Eesti Elektritööstuse Liit
tegevjuht
+372 58 60 5357

www.elektriliit.ee <http://www.elektriliit.ee>
www.facebook.com/elektritoostuseliit 
<http://www.facebook.com/elektritoostuseliit>
www.eurelectric.org <http://www.eurelectric.org>
www.smagrinet.eu <http://www.smagrinet.eu>