Subject: FW: regioon
From: "Justiitsministeerium" <[email-masked]>
To: "MKM info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 14:13:17 +0300

Tere

Edastame pöördumise tulenevalt kuuluvusele vastamiseks Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeeriumile.

Lugupidamisega

Dokumendihaldustalitus

From: Kaido Mikk <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 3, 2024 10:18 AM
To: Justiitsministeerium <[email-masked]>
Subject: regioon

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas ja üldse planeeritud Eesti regiooni kuuluvuse muutmist? Miks me siin 
skandinaavia kõrval olles kuuliume endiselt samasse regiooni Eritrea ja 
Etioopiaga?

Mis kõik selgelt halvendab ja muudab võimatuks digiteenuste, voogerduste jm. 
kasutamise. Mida tahaks ju teha normaalselt tingimustes ja ausalt tasudes 
tarbida. Ilma et peaks VPNí peitma ja muid “tireleid” sooritama. Nagu 
näiteks soome sõbral  enda eest mõned toimingud ära teha.

Kindlasti tuleks selle regiooni ebaõiglusega tegelemine tervele riigile ja 
avatusele kasuks.

Parimatega
Kaido Mikk
RGB
gsm / +372 5086776

Ole kursis uue ja huvitavaga mida pakume - hakka RGB sõbraks Facebookis!
www.rgb.ee <http://www.rgb.ee>

RGB Baltic - aasta heli/valguse rendifirma
(Eesti Muusikaettevõtluse Auhindade võitja 2023, 2024)