Subject: Ettepanek Tööinspektsiooni palgajuhendi muutmiseks
From: Tööinspektsioon <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiina Käärik
Date: Mon, 26 Aug 2024 11:10:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan ettepaneku Tööinspektsiooni palgajuhendi muutmiseks.

-- 
Lugupidamisega

Evelin Uustal
personalipartner
Tööinspektsioon
--------------------------------------
[email-masked]
5623 0228

www.ti.ee
iseteenindus.ti.ee

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused.
Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud
  <https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/austame_erinevusi/austame_erinevusi_logo_sinine.png> 
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/kaugtoo-tegija.png> 
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/hr_awards_2022_badges/Aasta_HR_Sober.png> 
<http://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/s22-parima-kasutajakogemusega-teenus_02.png> 
<https://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/peaasi_ee_margis_PRONKS.png>
Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused. Aitäh.