Subject: RE: Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaministri 14. märtsi 2023. a käskkirja nr 44 „Toetuse andmise tingimused digiriigi alusbaasi kindlustamise, digiriigi arenguhüpete hoogustumise ning küberruumi turvalisuse tagamise toetamiseks" muutmine
From: "Andrus Mitt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Jun 2024 12:44:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teavitame Teid, et Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Ametil 
puuduvad tähelepanekud 14.03.2023 käskkirja nr 44 muutmise kohta.

Lugupidamisega

Andrus Mitt

PRIA juriidilise osakonna juhataja

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 3. juuni 2024 16:35
To: Eesti Linnade ja Valdade Liit <[email-masked]>; Riigi Infosüsteemi Amet 
<[email-masked]>; Riigi Tugiteenuste Keskus <[email-masked]>; Eesti Keele Instituut 
<[email-masked]>; Statistikaamet <[email-masked]>; Riigi Info- ja 
Kommunikatsioonitehnoloogia Keskus <[email-masked]>; PRIA <[email-masked]>; 
Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus <[email-masked]>; 
Põllumajandus- ja Toiduamet <[email-masked]>; Tarbijakaitse ja Tehnilise 
Järelevalve Amet <[email-masked]>; Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskus 
<[email-masked]>; Maksu- ja Tolliamet <[email-masked]>; Registrite ja 
Infosüsteemide Keskus <[email-masked]>; Rahandusministeeriumi 
Infotehnoloogiakeskus <[email-masked]>; Tervisekassa <[email-masked]>
Subject: Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaministri 14. märtsi 2023. a käskkirja 
nr 44 „Toetuse andmise tingimused digiriigi alusbaasi kindlustamise, 
digiriigi arenguhüpete hoogustumise ning küberruumi turvalisuse tagamise 
toetamiseks" muutmine

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaministri 14. märtsi 2023. a 
käskkirja nr 44 „Toetuse andmise tingimused digiriigi alusbaasi 
kindlustamise, digiriigi arenguhüpete hoogustumise ning küberruumi 
turvalisuse tagamise toetamiseks" muutmine

Registreerimise kuupäev: 03.06.2024

Registreerimise number: 2-2/1550-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee