Subject: Väljaminev kiri
From: <[email-masked]>
To: "Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2024 15:49:09 +0300

Tere

Konkurentsiamet on saatnud Teile dokumendi.

Pealkiri: Erinevused Euroopa ametlikes andmetes (EU Weekly Bulletin) ja 
kütuseettevõtjate poolt esitatud andmetes

Registreerimise kuupäev: 21.06.2024

Registreerimise number: 5-1/23-0011-032-6

Palun kinnitage kirja kättesaamist ja manuse avanemist.

Lugupidamisega

Mariann Avi
peajurist
Konkurentsiamet

[email-masked]
6672450 | 667 2400

Tatari 39 | 10134 Tallinn
www.konkurentsiamet.ee

E-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud teavet. Kui 
te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga ning 
kustutage e-kiri arvutist.