Subject: Arvamus töölepingu seaduse muutmise seaduse eelnõule
From: Tööinspektsioon <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 14:05:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Meie 20.06.2024 nr 1.1-7/1189-1

Tere

Tööinspektsioon edastab arvamuse töölepingu seaduse muutmise seaduse 
eelnõule.

Lugupidamisega

Tiina Laaniste
dokumendihalduse spetsialist
Tööinspektsioon
--------------------------------------
[email-masked]
626 9400

www.ti.ee
iseteenindus.ti.ee

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused.
Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud
  <https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/austame_erinevusi/austame_erinevusi_logo_sinine.png> 
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/kaugtoo-tegija.png> 
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/hr_awards_2022_badges/Aasta_HR_Sober.png> 
<http://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/s22-parima-kasutajakogemusega-teenus_02.png> 
<https://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/peaasi_ee_margis_PRONKS.png>
Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused. Aitäh.