Subject: IMI-päring nr: 649048 - PW - Töötajate lähetamine – Kiireloomuline teabetaotlus asutamise kohta - Toimingu ootel - Ootab nõustumist
From: "IMI REQUEST" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Fri, 14 Jun 2024 14:16:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

PW - Töötajate lähetamine – Kiireloomuline teabetaotlus asutamise kohta

Päringu üksikasjad
Number: 649048 
<https://webgate.ec.europa.eu/imi-net/imi/protected/home.imi?module=repository&id=856418>
Staatus: Ootab nõustumist
Päringu esitanud asutus: Rootsi - Swedish Work Environment Authority
Vastuse esitav asutus: Eesti - Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Saatmiskuupäev : 	14/06/2024Direktiivi 
2014/67/EL artikli 6 lõike 6 punkti a kohaselt tuleb kiireloomulistele 
teabetaotlustele vastata esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kahe 
tööpäeva jooksul.See päring on teie asutuse toimingu ootel.
Viimane toiming selle päringu puhul: Päring saadetud.
Selle toimingu tegi järgmine asutus: Rootsi - Swedish Work Environment 
Authority.

Päringule IMIs juurdepääsu saamiseks klõpsake allpool esitatud päringu 
numbril. Kui päringule ei õnnestu sel viisil juurdepääsu saada, logige sisse 
IMI süsteemi, kus näete päringut oma töölaual staatusega „Toimingu ootel“.

IMI-SÜSTEEM SAATIS SELLE E-KIRJA AUTOMAATSELT, PALUN ÄRGE KIRJALE VASTAKE. 
KUI TEIL ON KÜSIMUSI VÕI VAJATE ABI, PÖÖRDUGE PALUN OTSE OMA KOORDINAATORI 
POOLE.

Riiklik kasutajatugi: 
http://ec.europa.eu/internal_market/imi-net/contact/index_et.htm
IMI WEBSITE: http://ec.europa.eu/internal_market/imi-net
IMI: https://webgate.ec.europa.eu/imi-net