Subject: Õiguskantsleri märgukiri
From: "Kristi Kool"
To: "MKM info", <[email-masked]>, "HM", <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 13:42:22 +0300

Tere

Olen Justiitsministeeriumi avaliku õiguse talituse nõunik Kristi Kool ja
olen koostamas vastust Õiguskantsleri 03.05.2024 märgukirjale nr
7-7/212350/2402585, milles Õiguskantsler on tõstatanud isikuandmete
töötlemist puudutavad küsimused ja soovib teada, milliseid samme
kavatsetakse märgukirjas toodud probleemide lahendamiseks astuda.
Õiguskantsler on nimetatud märgukirja koopia saatnud ka Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeeriumile, Regionaal- ja
Põllumajandusministeeriumile, Kaitseministeeriumile ja Haridus- ja
Teadusministeeriumile.

Kui Teil on juba hetkel töös või tulevikus plaanis tegevused, millega
kirjas käsitletud probleeme lahendada, siis palun mulle nendest teada anda
hiljemalt 10.06.2024. Samuti on oodatud muud seisukohad, millest võib
märgukirjale vastuse koostamisel abi olla.

Lugupidamisega

Kristi Kool
nõunik
Avaliku õiguse talitus
Justiitsministeerium