Subject: Palume Teie arvamust
From: "Maksu- ja Tolliamet" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Tue, 28 May 2024 10:01:24 +0300

Hea klient

Täname Teid hea koostöö eest.

Soovime teada Teie arvamust e-arvete laiema kasutusele võtu teemal, mis 
aitaks ettevõtjatel oluliselt hoida kokku ressurssi, säilitada ja edastada 
käibedeklaratsiooni aluseks olevaid andmed kvaliteetsemalt. Seetõttu palume 
Teil vastata neljale järgnevale küsimusele siin: alustage vastamist. 
<https://app.recommy.com/SI/SI2.aspx?id=DO7JNjhxCVbK96yrCDh6Bw==&si=1>

Vastamine võtab aega maksimaalselt 10 minutit.

Teie tagasisidet ootama jäädes ja parimat soovides

Maksu- ja Tolliamet

[email-masked]
www.emta.ee

  _____

Käesoleva küsimustiku on saatnud Teile Maksu- ja Tolliamet. Kui Te ei soovi 
enam küsimustikke saada, siis palun vajutage lingile Eemalda e-mail 
nimekirjast 
<https://app.recommy.com/SI/Unsubscribe.aspx?d=28znlFDt8Do=&l=et-EE&e=Zhkx042YD4h4T1EyXx6WCQ==&si=1> 
.