Subject: Fossiilsete, madala süsinikusisaldusega ja taastuvgaaside tulevikust Eestis
From: "Eesti Gaasiliit" <[email-masked]>
To: "Kristen Michal"
Cc: "Tiit Riisalo",Evelin Pärn-Lee, "MKM info", "Kliimaministeerium info" <[email-masked]>, "Konkurentsiamet"
Date: Mon, 20 May 2024 16:23:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud kliimaminister Kristen Michal!

Edastan teile Eesti Gaasiliidu pöördumise seoses Elering AS edastatud 
sõnumite ja tegevusega gaasivõrkude toimepidevuse ja liitumistingimuste 
seadmise osas. Olen lisanud kirja koopiasse seotud osapooled 
(Konkurentsiamet ja Majandisministeerium). Loodan, et saate teemat käsitleda 
kiireloomulise ja prioriteetsena ning anda meile vastused varem kui 30 
tööpäeva jooksul.

Lugupidamisega/Best regards

Heiko Heitur

Tegevjuht/CEO

Eesti Gaasiliit/Estonian Gas Association

+3725246885

www.gaasiliit.ee