Subject: Delfi Meedia AS meeldetuletus - MAJANDUS- JA KOMMUNIKATSIOONIMINISTEERIUM
From: "EE EG SM Raamatupidamine" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Mon, 29 Apr 2024 16:59:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea klient,

Meie andmetel on Teil üle tähtaja tasumata arveid summas 9 139,02 eurot.

Täpse arvete info leiate käesoleva e-kirja manusest.

Küsimused palun saatke vastates käesolevale e-mailile kasutades „Reply
all“.

Kõike head soovides,

Delfi Meedia AS

---------------------------------------

Dear client,

Based on our accounting data You have overdue invoices in amount of  9
139,02 euros.

Please see details of overdue invoices in attachment.

Please reply to this message using “Reply all” function in case you have
any questions.

Best regards,

Delfi Meedia AS