Subject: public information request letter Bolt
From: "Bram Vranken" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Sun, 28 Apr 2024 20:35:06 +0300

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

To whom it may concern,

Please forward this email to the responsible person.

Under the Public Information Act, I would like to receive the following
information:

Any correspondence between Ms. Särav and other Estonian officials
regarding a letter sent on 26/10/2023 by a representative from the
company Bolt to Ms Särav titled "Ensuring that the Platform Work
Directive Delivers for All".

Please let me know if you have any questions for clarifications.

Yours faithfully,

Bram Vranken
On behalf of Corporate Europe Observatory (CEO)
Rue d'Edimbourgh 26
1050 Brussels

---------------------------------------------------------------------------------

Lugupeetud härra või proua,

Palun edastage see e-kiri vastutavale isikule.

Avaliku teabe seaduse alusel soovin saada järgmist teavet:

Igasugune kirjavahetus pr MKM-i asekantsleri Sandra Särava ja teiste
Eesti ametnike vahel seoses ettevõtte Bolt esindaja poolt 26.10.2023 pr
Särava saadetud kirjaga pealkirjaga "Ensuring that the Platform Work
Directive Delivers for All".

Palun andke mulle teada, kui teil on küsimusi selgituste saamiseks.

Lugupidamisega,

Bram Vranken
Corporate Europe Observatory (CEO)
Rue d'Edimbourgh 26
1050 Brüssel