Subject: MKM/24-0424 - "Vabariigi Valitsuse 11. juuni 2009. a määruse nr 91 „Keskmise töötasu maksmise tingimused ja kord“ ja 11. juuni 2009. a määruse nr 95 „Töötervishoiu ja tööohutuse nõuded rasedate ja rinnaga toitvate naist
From: "Nelli Loomets" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Cc: "Kaia Vask" <[email-masked]>, "Inge Mirov" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 13:08:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täname eelnõu eest. Eesti Ametiühingute Keskliit kooskõlastab märkusteta 
eelnõu, millega muudetakse  Vabariigi Valitsuse 11. juuni 2009. a määrust nr 
91 "Keskmise töötasu maksmise tingimused ja kord“ ja 11. juuni 2009. a 
määrust nr 95 „Töötervishoiu ja tööohutuse nõuded rasedate ja rinnaga 
toitvate naiste tööks.“

Lugupidamisega

Nelli Loomets │ Jurist
Eesti Ametiühingute Keskliit
Laulupeo 24, Tallinn
+372 56 479 388
[email-masked]
  _____

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, April 22, 2024 9:54 AM
To: Eesti Ametiühingute Keskliit <[email-masked]>
Subject: [EIS] Eelnõu kooskõlastamine: : MKM/24-0424 - "Vabariigi Valitsuse 
11. juuni 2009. a määruse nr 91 „Keskmise töötasu maksmise tingimused ja 
kord“ ja 11. juuni 2009. a määruse nr 95 „Töötervishoiu ja tööohutuse nõuded 
rasedate ja rinnaga toitvate naiste...

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on algatatud kooskõlastamine.
Eelnõu toimik: MKM/24-0424 - Vabariigi Valitsuse 11. juuni 2009. a määruse 
nr 91 „Keskmise töötasu maksmise tingimused ja kord“ ja 11. juuni 2009. a 
määruse nr 95 „Töötervishoiu ja tööohutuse nõuded rasedate ja rinnaga 
toitvate naiste tööks“ muutmine

Kohustuslikud kooskõlastajad: Haridus- ja Teadusministeerium; 
Justiitsministeerium; Kultuuriministeerium; Kaitseministeerium; 
Siseministeerium; Rahandusministeerium; Sotsiaalministeerium; 
Kliimaministeerium; Välisministeerium
Kooskõlastajad:
Arvamuse andjad:

Kooskõlastamise tähtaeg: 29.04.2024 23:59

Kooskõlastatavad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d4280a8c-cd84-4250-99cb-14971676efa9> 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d4280a8c-cd84-4250-99cb-14971676efa9
Link kooskõlastamise etapile: 
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d4280a8c-cd84-4250-99cb-14971676efa9?activity=1> 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d4280a8c-cd84-4250-99cb-14971676efa9?activity=1

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main