Subject: Küsimus
From: Aleksandra Bolšakova <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Fri, 12 Apr 2024 15:51:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Pöördume Teie poole järgmise küsimusega:

eesti ettevõtte soovib korraldada ja müüa tarbijatele/ füüsilistele 
isikutele kontsert-bussituurid.

Kontserdid toimuvad EL piires. Tuur sisaldab endas bussisõidu kontserdi 
asukohta ja tagasi Eestisse (Tallinna), pilet kontserdile.

Eesti ettevõtte ise ei osuta transpordi teenust bussiga, vaid ostab selle 
teisest ettevõttest, kes spetsialiseerub antud valdkonnas.

Küsimused:

- Kas antud majandustegevuse jaoks on vajalik tegevusluba/ 
majandustegevusteade teha? Või kui inimeste transporditeenust osutab 
tegelikult teine ettevõtte, siis just see peaks vastavad load omama ning 
selle teenuse ostja (tuuri müüja) ei pea omakorda neid tegevuslubasid omama?

Ette tänades vastuse eest,

Lugupidamisega,
Aleksandra Bolšakova
Jurist
Stabimer Õigusbüroo OÜ
Registrikood: 11811374
KMKR EE101376455
Tulika 19, C 
<https://www.google.com/maps/search/Tulika+19,+C?entry=gmail&source=g>  - 
korpus,
5 - korrus, Tallinn, 10613
Tel. +372 58 600 505
Skype: jurist005
www.jurist.stabimer.ee <http://www.jurist.stabimer.ee>