Subject: Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumilt saabunud määruse ettepanekud
From: <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Thu, 11 Apr 2024 14:43:34 +0300

Tere!

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumilt saabus 26.03.2024 Kaitseväele 
kiri teie poolse reg. nr 2-2/815-1 (kuupäev 22.03.2024).

Kaitseväe küberväejuhatuselt tuli üks ettepanek ja kuna vastuskirja 
koostamine võtaks veel aega, siis kas sobib, kui hetkel saadan vaid meilile 
ettepaneku koopia ja homme liigume vastuskirjaga edasi?

Küberväejuhatuse ettepanek:

„Ettepanek on lisada registrite loetellu veel mobilisatsiooniregister ja 
tsiviiltoetuste register, kuna need omavad olulist rolli KV lahingvalmiduse 
saavutamisel.“

Väga vabandan, et eile kirja ei saadetud, olin õppepuhkusel ja teistel on 
jäänud tähelepanuta.

Parimate soovidega

Raahel Ränk

Kaitseväe peastaap

ÕV, KüVJ, TVJ dokumendihaldur

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

☎+372 5366 0579

☎ +372 717 1655

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.