Subject: Töökeskkonna riskianalüüs
From: <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Sun, 17 Mar 2024 17:57:55 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp MAJANDUS- JA KOMMUNIKATSIOONIMINISTEERIUM

Tööinspektsioon avalikustas oma selleaastase järelevalve valimi eesmärgiga
suunata tööandjaid veelgi rohkem tööohutusele ja töötervishoiule mõtlema.
See annab tööandjale võimaluse üle vaadata, kas töökeskkond on ohutu,
riskianalüüs ajakohane ja Tööinspektsiooni iseteeninduses esitatud.

2024. aastasse planeeritud kontrollitavate ettevõtete nimekirja leiab
siit:
https://www.ti.ee/riiklik-ja-haldusjarelevalve/jarelevalve-valim-2024

Pöördume teie poole, et lihtsustada teie ettevõtte riskianalüüsi
koostamiseks koostööpartneri otsinguid.

Risk Management OÜ tegutseb riskianalüüsi valdkonnas juba üle 20 aasta.
Risk Management OÜ omab Terviseameti registreerimistõendit nr 0004
töötervishoiuteenuse osutamiseks ergonoomia ja tööhügieeni alal,

oleme valmis tegema teie ettevõttele töökeskkonna riskianalüüsi teie poolt
edastatud andmete põhjal.

Juhul kui olete riskianalüüsi pakkumusest huvitatud, palume saata meile
järgmised andmed:

1.      Ettevõtte nimetus ja reg kood;

2.      Tegevusala;

3.      Töötajate arv ja riskianalüüsitava objekti ehk tegevuskoha aadress
(kaugtöö puhul reg aadress);

4.      Töötajate ametinimetused objektide kaupa.

Küsimuste korral pöörduge palun julgesti.

Lugupidamisega

Evelin Uiga

Risk Management OÜ

Tel +372 5580628

 <http://www.riskmanagement.ee> www.riskmanagement.ee