Subject: Tööinspektsiooni ametiautode üleandmine Maaelu Teadmuskeskusele
From: Tööinspektsioon <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "MKM info", <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 16:00:02 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

edastan Tööinspektsiooni kahe ametiauto üleandmise käskkirja, Maaelu 
Teadmuskeskusele.

Maaelu Teadmuskeskusega võtan ühendust, millal võivad autodele järele tulla.

-- 
Lugupidamisega

Heli Teder
halduse peaspetsialist
Tööinspektsioon
--------------------------------------
[email-masked]
5348 9333

www.ti.ee
iseteenindus.ti.ee

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused.
Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud
  <https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/austame_erinevusi/austame_erinevusi_logo_sinine.png> 
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/kaugtoo-tegija.png> 
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/hr_awards_2022_badges/Aasta_HR_Sober.png> 
<http://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/s22-parima-kasutajakogemusega-teenus_02.png> 
<https://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/peaasi_ee_margis_PRONKS.png>
Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused. Aitäh.