Subject: FW: C-678/23
From: "MKM info"
To: "MKM info"
Date: Fri, 15 Mar 2024 09:44:29 +0200

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 13, 2024 4:28 PM
To: Merle Järve <[email-masked]>; MKM info <[email-masked]>; Käddi
Tammiku <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: C-678/23

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/107 Kohtuasja number:
C-678/23 Vastuse kuupäev: 27.03.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kaebuse esitamise õigus; kohustuse mittetäitmine; töökohtade
eritingimustes töökohtadeks klassifitseerimine; töötervishoid ja
tööohutus; õigus tõhusale õiguskaitsevahendile ja õiglasele kohtulikule
arutamisele; õiguskaitse kättesaadavus Õiguslikud vormid: direktiiv
89/391/EMÜ; EL põhiõiguste harta artikkel 31; EL põhiõiguste harta
artikkel 47

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7480

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium