Subject: FW: Kutse kultuurikomisjoni istungile 18. märtsil kell 12.00
From: "Kristel Soodla" <[email-masked]>
To: "Rasmus Ruuda", "Kristi Hunt"
Cc: "MKM info", "Riigikantselei"
Date: Thu, 14 Mar 2024 10:30:56 +0200

Tere!

Vabandame, kultuurikomisjoni töökavas on toimunud muudatused ning
allolevas kutses märgitud aeg on muutunud.

Riigikogu kultuurikomisjon ootab Teid komisjoni 18. märtsi istungile kl
12.00. Riigikogu kultuurikomisjoni menetluses on Riigikogu otsuse eelnõu
„Ettepaneku tegemine Vabariigi Valitsusele likvideerida ministeeriumide ja
teiste valitsusasutuste kodulehtede venekeelsed versioonid“ (365
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/aa6c8888-c9a3-49ca-b476-9
ffce52d0822/riigikogu-otsus-ettepaneku-tegemine-vabariigi-valitsusele-likv
ideerida-ministeeriumide-ja-teiste-valitsusasutuste-kodulehtede-venekeelse
d-versioonid>  OE). Eelnõu algatas 22.01.2024 Eesti Konservatiivse
Rahvaerakonna fraktsioon.

Komisjoni istungil eelnõu algataja tutvustab eelnõu, misjärel komisjon
ootab Teie kommentaari eelnõus sisalduvale ettepanekule likvideerida
ministeeriumide ja teiste valitsusasutuste kodulehtede venekeelsed
versioonid.

Palun andke teada tänase päeva jooksul, kes Teie asutuse poolt esindajana
osaleb istungil.

Heade soovidega

Kristel Soodla

Riigikogu kultuurikomisjoni nõunik

T: +372 631 6483

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee

From: Kristel Soodla
Sent: Tuesday, March 12, 2024 4:52 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>;
[email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Kutse kultuurikomisjoni istungile 19. märtsil kell 14.00

Tere!

Riigikogu kultuurikomisjoni menetluses on Riigikogu otsuse eelnõu
„Ettepaneku tegemine Vabariigi Valitsusele likvideerida ministeeriumide ja
teiste valitsusasutuste kodulehtede venekeelsed versioonid“ (365
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/aa6c8888-c9a3-49ca-b476-9
ffce52d0822/riigikogu-otsus-ettepaneku-tegemine-vabariigi-valitsusele-likv
ideerida-ministeeriumide-ja-teiste-valitsusasutuste-kodulehtede-venekeelse
d-versioonid>  OE). Eelnõu algatas 22.01.2024 Eesti Konservatiivse
Rahvaerakonna fraktsioon.

Komisjon arutab eelnimetatud eelnõu 19. märtsi istungil kl 14.00. Ootame
Teie esindajat/(-id) istungile. Palun andke teada hiljemalt 14. märtsil kl
12.00, kes Teie poolt osaleb istungil.

Heade soovidega

Kristel Soodla

Riigikogu kultuurikomisjoni nõunik

T: +372 631 6483

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee