Subject: Kutse kultuurikomisjoni istungile 19. märtsil kell 14.00
From: "Kristel Soodla" <[email-masked]>
To: "Rasmus Ruuda", "MKM info"
Date: Tue, 12 Mar 2024 16:52:16 +0200

Tere!

Riigikogu kultuurikomisjoni menetluses on Riigikogu otsuse eelnõu
„Ettepaneku tegemine Vabariigi Valitsusele likvideerida ministeeriumide ja
teiste valitsusasutuste kodulehtede venekeelsed versioonid“ (365
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/aa6c8888-c9a3-49ca-b476-9
ffce52d0822/riigikogu-otsus-ettepaneku-tegemine-vabariigi-valitsusele-likv
ideerida-ministeeriumide-ja-teiste-valitsusasutuste-kodulehtede-venekeelse
d-versioonid>  OE). Eelnõu algatas 22.01.2024 Eesti Konservatiivse
Rahvaerakonna fraktsioon.

Komisjon arutab eelnimetatud eelnõu 19. märtsi istungil kl 14.00. Ootame
Teie esindajat/(-id) istungile. Palun andke teada hiljemalt 14. märtsil kl
12.00, kes Teie poolt osaleb istungil.

Heade soovidega

Kristel Soodla

Riigikogu kultuurikomisjoni nõunik

T: +372 631 6483

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee