Subject: Eelinfo: kutse kultuurikomisjoni istungile
From: "Kristel Soodla" <[email-masked]>
To: "Rasmus Ruuda", "MKM info"
Date: Thu, 7 Mar 2024 17:02:20 +0200

Tere!

Riigikogu kultuurikomisjoni menetluses on Riigikogu otsuse eelnõu
„Ettepaneku tegemine Vabariigi Valitsusele likvideerida ministeeriumide ja
teiste valitsusasutuste kodulehtede venekeelsed versioonid“ (365
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/aa6c8888-c9a3-49ca-b476-9
ffce52d0822/riigikogu-otsus-ettepaneku-tegemine-vabariigi-valitsusele-likv
ideerida-ministeeriumide-ja-teiste-valitsusasutuste-kodulehtede-venekeelse
d-versioonid>  OE). Eelnõu algatas 22.01.2024 Eesti Konservatiivse
Rahvaerakonna fraktsioon.

Komisjon kavandab arutada eelnimetatud eelnõu 18. märtsi või 19. märtsi
istungil. Täpsema kutse toimumisaja osas edastame järgmisel nädalal.

Anname juba praegu teada, et arutelu kavandatakse ning ootame Teie
esindajat/(id) istungile.

Heade soovidega

Kristel Soodla

Riigikogu kultuurikomisjoni nõunik

T: +372 631 6483

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee