Subject: Kommentaar Postimees 07.03.24
From: "Ivan Sychev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "MKM info", "press mkm"
Date: Thu, 7 Mar 2024 11:21:10 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast!

Läti valitsus keelab 8. märtsist Venemaalt ja Valgevenest juurviljade,
puuviljade, juurviljade, seemnete, kuivatatud puuviljade ja paljude muude
toodete sisseveo Venemaalt ja Valgevenest -
<https://rus.postimees.ee/7973965/kartofel-pomidory-zerno-i-mnogie-drugie-
produkty-zapretyat-vvozit-iz-rossii-uzhe-poslezavtra>
https://rus.postimees.ee/7973965/kartofel-pomidory-zerno-i
-mnogie-drugie-produkty -zapretyat-vvozit-iz-rossii-uzhe-poslezavtra

1. Kas neid tooteid on ikka lubatud Eestisse importida? Ise nägin
Tallinnas müügil Vene Föderatsiooni juurviljakonserve.
2. Kas selle Läti valitsuse otsusega sarnase keelu kehtestamist arutatakse
Eestis?
3. Kuidas näeb praegu arvuliselt välja toiduainete, seemnete ja sööda
import Venemaalt ja Valgevenest Eestisse? Vajame andmeid aastate 2021,
2022 ja 2023 kohta.

Kui teil on nende aastate kuuandmed, aga ka 2024. aasta jaanuari ja
veebruari andmed, oleksin ülimalt tänulik, kui annaksite need meile.

Palun märkige taotluse kättesaamine ja sellele vastamise aeg.

Parimate soovidega, Ivan, Postimees.