Subject: Kutse magustatud joogi maksu seaduseelnõu arutelule
From: "Kadi Reintam"
To: "Kadi Reintam"
Date: Wed, 6 Mar 2024 09:00:29 +0200

Sotsiaalministeerium kutsub Teid osalema magustatud joogi maksu
seaduseelnõu arutelul.

Kuulata saab temaatilisi ettekandeid, kuid põhirõhk saab olema ühistel
aktiivsetel aruteludel, mille käigus on oodatud osaleja mõtted,
ettepanekud ja ideed seaduse eelnõuga seatud eesmärkide saavutamiseks.

Arutelu toimub 20.03.2024 kell 10.00–12.00 Ministeeriumite ühishoones,
Suur-Ameerika 1.

Registreeru osalema  <https://forms.office.com/e/wq3M9uq42F> siin

*Registreeruda saab kuni 18.03.2024

Päevakava:

 9.45 – 10.00 Kogunemine.

10.00 – 10.20 Ülemäärane kehakaal. Tõenduspõhised sekkumised.
Toitumissoovitused.

10.20 – 11.10 Magustatud joogi maksu seaduseelnõu tutvustus.

11.10 – 11.50 Küsimused ja arutelu.

11.50–12.00 Päeva kokkuvõte

*Kavas võib tulla väikeseid muudatusi