Subject: Teadus- ja arendustegevuse ning innovatsiooni korralduse seaduse juhtrühm
From: "Mariann Saaliste"
To: "Renno Veinthal",Kairi Värv, "Margus Haidak", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Mari-Liis Sööt, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eesti Teadusagentuur", "MKM info", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <universita
Cc: "Liina Eek", "Sigrid Rajalo", "Sander Pelisaar", "Olga Bogdanova HTM"
Date: Fri, 1 Mar 2024 10:40:48 +0200

Tere.

Haridus- ja Teadusministeerium jätkab Teadus- ja arendustegevuse ning
innovatsiooni korralduse seaduse (TAIKS) eelnõu ettevalmistamist. Seaduse
eelnõu menetlus peatus Riigikogus 2023. aasta veebruaris pärast esimest
lugemist seoses sellega, et eelmise Riigikogu volitused lõppesid. Seega
tuleb eelnõu menetlemise protsessiga uuesti alustada. Vahepealsel ajal on
ministeerium koos erinevate osapooltega eelnõu eelmise menetluse ajal
probleemiks osutunud teemadega edasi tegelenud. Selleks, et saata eelnõu
ministeeriumivälisele kooskõlastusele eelnõude infosüsteemi, vajame
juhtrühma sisendit eelnõule.

TAIKS juhtrühm moodustati haridus- ja teadusministri käskkirjaga
16.oktoobril 2020 ning vahepeal on juhtrühma koosseisus tehtud muudatusi.
Kuna isikud on juhtrühma kinnitatud asutuste või organisatsioonide
esindajatena, on juhtrühma koosseisus vaja teha muudatusi, kuna osa
juhtrühma liikmetest on liikunud teistele ametikohtadele. Manusest leiate
viimase kehtiva TAIKS juhtrühma koosseisu. Palun vaadake üle oma asutuse
või organisatsiooni esindaja ning kui on vaja teha muudatusi, palun andke
sellest e-kirja teel teada hiljemalt 08.03.2024.

Juhtrühma koosolek on planeeritud korraldada Teamsi keskkonnas 28.märtsil
kell 10-12. Kui selgub, et enamikule juhtrühmast antud aeg ei sobi,
kaalume alternatiivset aega (tõenäoliselt 25.03.2024 pärastlõunal). Pärast
juhtrühma koosolekut on eelnõu kavas saata 16.04.2024 TAN-i seisukoha
võtmiseks.

Juhtrühma koosoleku materjalid edastame juhtrühma liikmetele hiljemalt
18.03.2024.

Teie peatsele tagasisidele lootes

Mariann Saaliste

Teadus- ja arendustegevuse poliitika osakonna peaekspert