Subject: RE: Dokumendi edastamine: 0059 20240206 Määruse kavand ja seletuskiri
From: "Kaire Torsus" <[email-masked]>
To: "AS SEB Pank" <[email-masked]>, "Swedbank AS" <[email-masked]>, <[email-masked]'>, "Luminor Bank AS" <[email-masked]>, "Coop Pank AS & Finants Coop AS" <[email-masked]>, <[email-masked]'>, "Finantsinspektsioon" <[email-masked]>, <[email-masked]'>, <[email-masked]'>, <[email-masked]'>, <[email-masked]'>, <[email-masked]'>, <[email-masked]'>, <[email-masked]'>, <[email-masked]'>, <[email-masked]'>
Date: Fri, 1 Mar 2024 12:15:32 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetavad,

Täname kõiki, kes on juba määruse kavandi ja seletuskirja kohta oma
arvamust avaldanud.

Kuna oleme saanud ettepanekuid vastamise täheaja pikendamiseks, siis
ootame teie arvamusi nüüd 15. märtsini 2024.

Kõiki laekunud vastuseid hakkame tasapisi menetlema, aga palun arvestage,
et tähtaja nihutamisest tulenevalt nihkub ka määruse viimistlemine ja
tehtud ettepanekutele vastamine.

Lugupidamisega,

Eesti Panga toimepidevuse meeskond

From: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Tuesday, 6. February 2024 at 12:31
To:
Subject: Dokumendi edastamine: 0059 20240206 Määruse kavand ja seletuskiri

Lugupeetavad,

Edastame teile infoks ja vajadusel arvamuse avaldamiseks Eesti Panga
presidendi määrust „Makseteenuse ja sularaharingluse kirjeldus ja
toimepidevuse nõuded“ muutva määruse kavandi ja seletuskirja. Teie
arvamusi ootame hiljemalt 29. veebruariks 2024 aadressil
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Lugupidamisega,

Eesti Pank