Subject: FW: Tervisekontrollid
From: "SM Info"
To: "MKM info"
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 09:57:18 +0200

Tere,

Edastame vastavalt kuuluvusele Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeeriumile vastamiseks Sotsiaalministeeriumile
saadetud päringu.

Lugupidamisega

Dokumendihaldus

Sotsiaalministeerium

From: May-Liis Musting <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 21, 2024 9:25 AM
To: SM Info <[email-masked]>
Subject: Tervisekontrollid

Tere

Teie kodulehel on tervisekontrollide osas info:

Tervisekontrolli tuleb töötajale korraldada nelja kuu jooksul töötaja
tööle asumisest arvates. Samuti tuleb tööandjal korraldada tervisekontroll
töötajale enne bioloogiliste ohutegurite, kantserogeenide, mutageenide,
plii ja selle ühendite ning asbestitolmuga kokkupuute algust ja öötöötaja
tervisekontroll enne öötööle asumist

Seadus ütleb:

Töötaja tervisekontroll algab esmase tervisekontrolliga tööle asumise
esimese kuu jooksul ning edaspidi töötervishoiuarsti näidatud ajavahemiku
järel, kuid mitte harvem kui üks kord kolme aasta jooksul ning alaealise
töötaja puhul mitte harvem kui üks kord kahe aasta jooksul.

Kumb on korrektne kuna näen, et teie kodulehte on uuendatud 2022 aastal ja
seadus kehtib alates 2006?

Lugupidamisega

May-Liis Musting

AS Nortal

Personaijuht