Subject: Äriühinguteenusepakkujale kehtivad sanktsioonide järgimise nõuded
From: "Katrin - Audit Advisory" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Mon, 19 Feb 2024 14:49:40 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palun Teie poolset infot äriühinguteenusepakkuja tegevuse kohta seoses
sanktsioonidega.

Äriühingu teenusepakkuja ei ole RSans tähenduses kohtustatu isik.

EL NÕUKOGU MÄÄRUS (EL) 2022/576 Artikkel 5m sätestab:

1. Keelatud on registreerida usaldushaldust või mistahes samalaadset
õiguslikku üksust ja pakkuda sellele registrijärgset asukohta, äritegevuse
või haldusaadressi ja juhtimisteenuseid, kui selle asutaja või soodustatud
isik on:

a) Venemaa kodanik või Venemaal elav füüsiline isik;

b) Venemaal asutatud juriidiline isik, üksus või asutus;

c) juriidiline isik, üksus või asutus, kelle omandiõigusest üle 50 %
kuulub otse või kaudselt mõne käesoleva lõike punktis a või b osutatud
isiku, üksuse või asutuse omandisse;

d) juriidiline isik, üksus või asutus, mis on punktis a, b või c osutatud
füüsilise või juriidilise isiku, üksuse või asutuse kontrolli all; e)
füüsiline või juriidiline isik, üksus või asutus, kes tegutseb mõne
punktis a, b, c või d osutatud füüsilise või juriidilise isiku, üksuse või
asutuse nimel või juhtimisel.

2. Alates 10. maist 2022 on keelatud tegutseda lõikes 1 osutatud
usaldushalduse või mistahes samalaadse õigusliku üksuse usaldushalduri,
variaktsionäri, direktori või sekretärina või muul sarnasel ametikohal või
korraldada mõne teise isiku tegutsemine sellistes ülesannetes.

3. Lõikeid 1 ja 2 ei kohaldata toimingute suhtes, mis on rangelt
vajalikud, et lõpetada enne 9. aprilli 2022 sõlmitud käesoleva artikliga
vastuolus olevad lepingud või selliste lepingute täitmiseks vajalikud
lisalepingud hiljemalt 10. maiks 2022.

4. Lõikeid 1 ja 2 ei kohaldata, kui asutaja või soodustatud isik on
liikmesriigi kodanik või füüsiline isik, kellel on liikmesriigis ajutine
või alaline elamisluba.

Kas äriühingu pakkumise teenus on keelatud Venemaa kodanikule ja füüsisele
isikule? Nimelt pakutakse teenust üldjuhul krüptoettevõtete asutamiseks
Leedus ning asutatava ettevõtte juhatuse liige ning tegelik kasusaaja on
Venemaa kodanik ning aadress on Venemaal.

Ette tänades,

Katrin Pihlak

Audit Advisory OÜ

Reg.nr: 11556099

Paadi tee 3, Viimsi vald, 74001