Subject: Tööandja haigushüvitis
From: "Kaisa Pihor \(Fujitsu\)" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Wed, 31 Jan 2024 08:59:27 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sooviksin antud teemal Majandus ja Kommunikatsiooniministeeriumi
kirjalikku seisukohta. Kas haigushüvitise arvutamisel põhipuhkuse perioodi
jäänud rahvuspüha ja riigipühad tuleb jätta kalendripäevade arvestuses
sisse või mitte?

Toon ka vastava näite:

Töötaja on detsembris esitanud puhkuseavalduse 24.12-31.12, 8
kalendripäeva ja sisaldub ka 3 riigipüha, puhkusepäevi on seega 5. Kui
nüüd töötaja jääb jaanuaris haigeks ja on vaja haigushüvitis arvutada,
siis kumb variant on õige detsembri päevade arvutamiseks:

1.	31-8=23 ehk riigipühad arvestatakse puhkusepäevade sisse
2.	31-5=26 ehk riigipühasid ei arvestata puhkusepäevade sisse

Lugupidamisega

Kaisa Pihor

Personalispetsialist/HR specialist

Human Resources, Estonia

Fujitsu

Sepise 7, 11415 Tallinn, Estonia

M: +372 569 08048