Subject: Roheoskuste juhtkomisjoni töös osalemine
From: "Ena Drenkhan"
To: "MKM info"
Cc: "Andri Haran", "Marian Vares"
Date: Mon, 29 Jan 2024 16:23:54 +0200

Tere

Haridus- ja Teadusministeeriumi poolt on taaste- ja vastupidavusrahastu
investeeringu „Roheoskused ettevõtete rohepöörde toetamiseks“
elluviimiseks moodustatud juhtkomisjon, kus on lubanud osaleda ka
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium (moodustamise käskkiri manuses).

Selle liige oli MKMist haridus- ja tööturunõunik Annely Tank (teie kiri
27.04.2023 nr 2-7/2023/1616), kuid pärast Annely lahkumist pole vaatamata
järelpärimistele uut liiget nimetatud.

Kas Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium soovib jätkata nimetatud
komisjonis osalemist? Kui jaa, siis kes on esindaja?

Info roheoskuste arendamise programmi kohta:
https://www.harno.ee/roheoskuste-programm.

Heade soovidega

Ena Drenkhan

Täiskasvanuhariduse poliitika valdkonna peaekspert

Haridus- ja Teadusministeerium

tel 5665 4024

[email-masked]  | Skype: enadrenkhan

www.hm.ee | fb.com/haridusministeerium | twitter.com/haridusmin